5.5.11

Bulabilirsen gelde yap...

Kendi evimden uzak bir yerde görev yaprığım için malesef tüm eşyalarım bölük pörçük... Hele düğün öncesi iyice parçalandım.

Eşyalarımın bir kısmı annemin evinde, bir kısmı kendi evimde, diğer bir kısmıda benimle birlikte görev yaptığım şehirdeki küçük evimde.

Bir şey gerektiğinde oradan oraya taşıyıp, eğer mümkün değilsede bir yenisini ediniyorum.

Özelliklede birşeyler üretince kendimi çok iyi hissediyorum. Tabi hayal edip üretme aşamasına gelinceye dek herşey çok güzel.... Ama gel gör ki aradığım malzemeyi buluncaya dek ne üretesim geliyo, ne hayalim.....

Offlayıp puflayıp dağıttığım araç gereç zamazingosunu tıkıveriyorum kutulara, poşetlere...

Aşağıdaki görüntü sonrası hak veriyor olmanız lazım bana...



Şöyle yaz gelse kendim için ayırdığım odayı düzenleyip birşeyler üretsem, yapsam, mutlu olsam ne kadar iyi hissedicem kendimi...

Odamın renkleri belli aklımda; bej, yeşil, pembe, mor, sarı, turuncu..... cıvıl cıvıl olsun, ben olsun....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder