11.2.12

Kısaca Bir Özet Ve Okyanus Fotoları

Bu aralar boşladım yine. Özeniyorum sabahtan akşama kadar çalışıp durmadan post yazıp son trendleri takip eden sürekli şık olup aynı zamanda her akşam bir DIY gerçekleştiren bloggerı.
Oysa ben okullar açılalı 1 hafta olmasına rağmen göçtüm sayılır. Havalardan mıdır nedir bilemedim. ( İnsan neye suç atacağını bilemiyo artık :P ) Aralıklı saatlerle hep uyumak istiyorum. Gecenin bir yarısı kalkıp saatlerce dönüyorum tekrar dalabilmek için. Böyle olunca da daha bi halsiz isteksiz oluyor insan gün boyunca. Sonra akşam yemeklerinden sonra koltuk köşelerinde resmen sızıyorum.
Neyse dün akşam izlediğim belgeselden cep telefonun ekranına yansıyan karelerle baş başa bırakıyım sizi azcık görsellik artsın sayfada......


                                       Okyanusun derinliklerinde neler varmış .........



















0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder