30.10.10

Bugün ne giydim part 1


Aslında bugün giymedim ama adettendir diye bu başlığı attım. :D

Ben kışın şort ve elbise giymeyi çok sevenlerdenim kesinlikle daha pratik olduğunu düşünüyorum. Bu şortumuda 10 tl gibi bir fiyata almıştım ve çok severek kullanıyorum. Aslında bu fotoyu dönüşte çektiğim için üzerimdeki bazı akseurları çıkarmıştım. Yoksa kıyafetimi bir kolye ile tamamlıyordum.
Şortumun ön plana çıkması için düz renkler tercih ettim. Yağmurlu bir günde kullandığım için bu renkte siyahtan yana oldu.

Alışveriş yaparken marka takıntım yoktur benim yeter ki hoşuma gitsin beni yansıtsın o zaman poşetimi dolduruverir ne olursa. Modayı takip edermiyim peki.. Evet ederim, sezonda nelerin trend olduğunu bilirim. Eğer moda olan ayrıntılar bana uyuyorsa beni yansıtıyorsa benim tarzıma uygun ise kendime yakışanı bulurum öyle alırım. Şimdi bu moda bu modeli herkes giyiyor bende bu modelden almalıyım gibi düşünmem. Birde bazı takıntılarım vardır. Mesela ekoseyi sadece kabanlarda sever tercih ederim. Öyle çantaydı aksesuardı gibi farklı objelerde kullanmam. (Bu sadece bir örnekti ekose ile yarın bunu neden öyle deyipte aldın demeyin=) )

İlerleyen günlerde azmedip devam edersem bugün ne giydim yada neler aldım gibi konulara daha gyim tarzımın ve moda anlayışımın nasıl olduğunu daha iyi anlayacaksınız.....
Bu arada moda deyip kendinizi rezil etmeyin, birde lütfen eşofmanın altına topuklu ayakkabı giymeyin ............ Öptüm sizi....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder