19.6.12

DIY: bileklik




Yapmayan kalmadı ama bir ben eksik kaldım. Bende yapayım tam olsun dedim.

Elimdeki iplerin ince olmasından dolayı 2 kat çalıştım ama yinede çok ince oldu.
Siz siz olun kesinlikle ince ipten yapmayın bitince kendi etrafından burgu makarna misali döndününce kullanmak biraz daha zor oluyor. Daha kalın iplerle  kolay öreceksiniz bilekliğinizi. Renkleri son döenmlerde popüler olan tonlarda seçtim.

Üç tonu yanyana koyunca hemencecik kalbimi çaldı. Sizcede öyle olmamış mı?



 Bilerek başlamadım tabi önce yarım saatlik bir araştırma video falan izlemeden sonra en kolay olanını buldum.
Başladım örmeye ince iple zorluk burda başlıyo işte ör ör bitmez. Birde buna gitgide kısalan ipler 
 eklenmez mi?

 Eeee tabi bizde çare tükenmez sonuna doğru inciler yerleştirdim ki biraz ip tasarrufu yapabileğim diye ....

Böylece biraz daha uzatmış oldum....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder