11.6.12

Sık sık DIY part 1



Aslında kafamda ki düşünce her güne bir 'dıd it yourself ' ti. Böyle bir etkinlikle blogu canlı tutmak hemde elimdeki malzemeleri eritmiş olacak, Kutularda biriken malzemeleri kullanmış olacaktım.
Fakat tembelliğin tavan yapmış olduğu bir anda değiştirdim kararımı.
Sık sık DIY yapalım diye değiştiriverdim....

Kapı süsü ile başlamak farz olmuştu. Geçen gün asansörün bozuk olmasıyla mecbur merdivenleri kullandım.
Birde ne göriyimm....
Eneeeeeeeeeee
Herkesciklerin kapısı süslü bizim kapı değil....
Olmaz dedim hemen işe başladım....


Malzemeler.
Dağıtılacak bir ortam
Gerekli mutfak malzemeleri kalıp çıkarmak için.
Grapon Kağıdı
Keten ip
Tel
Canlı çiçekleri dışında kullanılan kağıttan
Makas
Ve tabiki silikon tabancası.

Resimlerden de ortalama kullanılacak malzemeleri çıkartabilirsiniz.

Yapılışa gelirsek önce grapon kağıtlardan çiçekleri yapıyoruz.Nasıl yaptığımı ben çekmeyi unutmuşum. Çokta sorun değil zaten kağıt çiçek yapımı yazıldığında çok güzel anlatan sitelere yönlendiriliyorsunuz.



Bir gece vakti yapıldığı için ve amaç elde ki malzemeleri değerlendirme olduğunu için. Bende bendeki ince telleri kaba sararak bir yuvarlak elde ettim. Tabi Koçişde yardım çığlıklarıma kayıtsız kalmadı. Teller çirkin göründüğü için çiçek kağıtlarını şeritler halinde kestim, silikon tabancası yardımıyla şertileri yapıştırdım.
                          Malesef çok muntazam olmadı ama çokta dert etmedim. Çünkü üstüne çiçekler yapıştıracaktım.
Yapılan çiçekleri  gözüme hoş geşecek şekilde yapıştırdım. Çok çıplak görünmemesi içinde elimdeki yeşil grapon kağıdı ile yapraklar kestim.  Böylece havasıda değişmiş oldu.
Veeeeeeeee
tatatattaatatatammmmmm

Herşeyi yapıştırınce benim gözüme çok  cici gelen bir kapı süsüm, çelengim oluverdi.

Keten ip yardımı ile kapıdaki yerini aldı.

Böylece ne zamandır aklımdaki  kapı süsü projesini tamamlamış oldum.






0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder