27.3.13

Down Under Naturals Argan Oil

 
Down Under'ın uzun zamandır şampuanlarını kullanıyorum kokusu çok hoşuma gidiyor.Üstelik parapen içermiyor.Fakat saçlarım müthiş dökülüyor. Mevsimden midir yada ben mi çok abartıyorum bilmiyorum. Geçen gün Cosmetica ya rimel almak için uğramıştım. Reyonda el kremi gibi küçük görünce nedense saç maskesi gibi algıladım. Hemen sepete attım. Ve artık kullanımı nasıl okuduysam yada neremle anladıysam hemen kafamda bir ara elidor durulanan bakım maskeleri çıkartmıştı onun gibi algıladım. Denemekte fayda var diyerek aldım. Ama dün akşam saçımı yıkarken farkettim ki şampuanmış. Zaten boyadan yeterince yıprana saç uçlarıma sürünce daha bir sertleştirdi. Tabiki en iyi sonuç için tüm seriyi öneriyor.
Bugün kalktığımda saç uçlarımındaki kırıklar sanki biraz yok olmuşlar gibi geldi. Bu şampuandan mıdır yoksa Avonun şu pomaplı argan yağı etkisinimi gösteriyor bilmiyorum. . Hemen etki eder mi acaba?

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder