26.6.10

aaa biri beni izliyo :D

İşin doğrusu 1 yıldır sıkı bir blog takipçisiyim.Hemen hemen her gün girer kontrol ederim neler yazılmış, neler var die. Ama takip etmek ile kendi blogunu açıp blog oluşturmak arasında dağlar kadar fark varmış...

1. Blog tasarımının nasıl yapıldığını bilmiyorum, burda hazır bir şablon kullanıyorum yada kullandığımı sanıyorum.. Çünkü blogcu.com bağlantısından yayına başlamıştım baktım ki benim takip ettiğim bloglar blagspot.com uzantısı kullandığını görünce...Bende koştura, koştura buraya geldim... Dicem şu ki orada farklı farklı çizgiler, arka plan resimler vs. vardı ben isteklerimi seçip kendime özgü bişey yaratabiliyordummm. Burda galiba belli şablonlar var onu tıklıyorsunuz sonra blog o şablon üzerinden gidiyorrr.... Ama şuda varr ama diğer blogların şablonları kendilerine özgü:( Ben nasıl yapıcammm Aslında bunla ilgili yazılar vardı ama benim blogum olmayınca bu yazıları hep göz ardı etmiştim.

2. Sayfamı açtığımda 1 izleyci ibaresini görünce sevindim. Allah'ım biri beni izliyodu. Blog dünyasına giriş mi yapıyordum ne derken baktım ki kendi kendimi izliyorum. 'Yani pes doğrusu' dedim kendi kendime.... Herhalde kendi kendini izleyen bi ben varımdırr..

Neyse ama ben yapıcammm bu işi hele bi çözeyimm...



Not: bu yazıdan sonra istediğim şekilde yaptığım düzenlemeleri de bozdumm.hühühhüüühühühüühhhüühühühü

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder