9.3.12

Sil süpür geçen haftanın sonunda mutlu son

Soğuk Antalya günlerinde blogtan uzak harıl harıl çalışan bir öğretmen vardı. Sınıfımıza bir mutfak yapılmasından dolayı topla, kaldır, sil, süpür gibi işlemler iki öğretmenin sırf sırtından geçti diyebiliriz. Mutfağı koçtaştan aldık ama yerlerinden montaj saati içinde ayrılamadıkları için yanlış alınan eyve, kırık çıkan rafları götürme iade gibi işlemle uğraşmakta bana kaldı. Sağolsun eşim mutfak için bir arkadaşı ve kendisi sponsor olunca okul müdürümüzde işlemleri hızlandırdı. Eski mutfak çirkindi yıkıldı, yerler fayansla kaplandı, değişik renkteki dolaplar tek bir tipe çevrildi. Ortala 3 haftadır süren bir macera öğrencilerimiz ve amirlerimizle pastalı, börekli bir kutlama yapıldı. Ben arkadaşlarım masanın üzerinde şahaneler yarattı. Tabi en güzelide öğrencilerimiz bayram etti. Öğretmenim 'şundan da istiyorum' cümlesi günün yarısını kapladı. Sonuç mu Mutlu öğrenci , mutlu öğretmen, mutlu yönetici, ve eşinin mutlu olduğunu gören mutlu koca....
Sırasıyla benim yaptığım çeşitler ve masamızın fotoğrafları .....
Makarna salatasının süslemesini burada görüp çok beğendim. Çok güzel bir site mükemmel yiyecekler var.




Yazmadığım süre içinde öğrencilerim için müthiş işler yaptığıma inanıyorum. Artık kendi hayatlarını sürdürebilmeleri için günlük beceriler çalışabileceğiz.

Bu arada koçişima yardımlarından dolayı kendi adıma ve öğrencilerimin adına çok teşekkür ederim.
 Oscar goes to my husband ............

1 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

ne güzel bir misyon üstlenmişsiniz cnm, herkes çok mutlu olmuş ne güzel özellikle de çocuklar için çok iyi olmuş. Yalnız ben makarna salatasına bayılırım, süslemesi de ne güzel olmuş, ellerinize sağlık, hep bu tatta olursunuz inşallah :)

Yorum Gönder