9.4.12

Buralardayım aslında........

Bu aralar tüm hafta boyunca biraz yoğunluğa tembellikte eklenince  hiç post girmez oldum.

Hafta içi iş, ev işler,i yaklaşan 23 nisan etkinlikleri için hazırlık derken. Hafta sonların ıda sınav gözetmenlikleri ile geçirdim. Ürkek heyecan dolu gözler gördüm. Biraz içlendim nereden nereye diyerek. Bir zamanlar o sıralarda ben otururken şimdi gözetmenlik yapıyordum. Pehhh pehhhh

23 Nisan hazırlıları kendim için değildi, bir anasınıfının etkinlikleri için kostüm konusunda yardımcı oldum. Arı kostümü, robin hood ve palyoça şapkası hazırladım. Aslında hepsi kısa sürede hazırlanacak işler ama bir oturup bir kalkınca malesef üremiyor. Aycıra ilk kez dikiş makinasını kullanarak kıyafet dikmiş oldum.  İyi bir tecrübe oldu benim için. Devamı gelecek gibi görünüyor. Bir süre sonra fotolarını ekleyeceğim. 
                            Aşağıdaki kahvaltı sofrası 3 hafta öncesine ait.... Kızlarla bol  kahkalı bir günden...


Bu foto ise akşam gezmelerinden koçişle gezip tozarken ...

Keşke üşenemsem de şu anlar gibi her anı karelesem sonra bakıp bakıp mutlu olsam..........

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder