16.4.13

Geçmiş Zamanda

 
 
Geçen hafta uzun süren elektrik kesintilerinden gına gelmişti. Sabah kalkınca hayat durmuş gibi oluyor. Aslında farketmeden ne kadar da bağlıymışız elektriğe ... Bi ara ben bile şarjlı çalışıyorum sandım.
 
Dünde şiddetli gök gürültüsü ve şimşek düşmesinden dolayı elektriklerimiz yoktu.Antalya'nın yarısını sele kaptırdık sandım. O kadar şiddetliydi ki 10 dk okul yolunu 45 dk aştım. Zaten okula vardığımda da ne çocuk vardı ne öğretmen herkes yollarda kalmış mağdur ulaşanlarda ıslak ve isyankardı.
 
Yine de hayat devam ediyor aldıklarım, bitirdiklerimle devam edersek....
 
1. AVON CARE yüz temizleme losyonunu pek kullanacağım birşey değil. Ama biri katalog getirip bunu sana getirdim. Bende kendime bunla küçük harçlık çıkarıyorum gibi bir iki laf edince sanki ayıp olmasın diye almak zorundaymışım gibi hissediyorum. Bu ürününde öyle bir geçmişi var işte.
 
1 ESSENCE COVERSTİCK  yapısı çok hoşuma gitti bir sonraki Gratise gitme sebebim olacak.
 
3. NEUTROGENA göz makyaj temizleyisi üniversitede kullanmaya başladığım zaman zaman ayrılsakda hep reyonlarda yollarımızın keşiştiği bir ürün.
4. ROC güneş kremini ise yeni aldım parapen olmasısından dolayı tercih ettim. Dün sel götürsede bugün denizlik bir hava var.
 
Aşağıdakilerde H&M açılışından alınanlar. Kimimiz salaş bulsada ben bayıldım. Gerçekten çok bekletmiş bizi.

 
Bu cicilerde kipadan. İlk kez aldığım bir marka acaba çeker mi derken yan reyonda kadının biri bebeği için bir çok tulum aldı. Sanırım baktığımı farketti ki çok güzel pişman olmazsın dedi. İşte alışverişte sadece gözlerimizle konuşabildiğimizin bir göstergesi. Kadın dili.

 
Şu spor ayakkabıları Bambide ilk gördüğümden beri alsam mı almasam mı karar veremdim. Çünkü renkleri çok güzeldi. Önce kırmızısı çaldı kalbimi, ardından beyazını daha çok kullanırım diye Bambinin yolunu tuttum ki numara yok geldiği gün tükendi dediler. BEni bir telaş aldı Bambi'nin tüm şubelerini gezdikden sonra sonunda kavuştum.

 
 
Renkli pantalonlar aldım bir cesaret giyebilimiyim bilmem.
 
GEçtiğimiz hafta içinde de ağaçlardan yapılmış bir tünelden geçtim.
Arkadaşımızın düğününde dansöz oynattık eee tabi bizde oynadık.
Pegasus Sırrı'nı okudum.
Performans sanatıyla tanıştım anlamadım. Gözü kapalı domuz etlerini koklayan kadın ne demek istiyo.
 
Ve sinemaya gittim.
 
 
 


İkiside birbirinden güzel filmlerdi. 


0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder