21.1.11

Anaaa mimlenmişim haberim yok...

Uzun zamandır iş ve ev arasında mekik dokurken blog okumayı ve yazmayı boşladım.

Ama az önce CECİLİA 'yı okurken beni mimlediğini farkettim. Ayrıca ona çok teşekkür ederim her zaman yorumlarıyla beni cesaretlendirerek daha istekli yazmamamı sağladığı için....

Bu arada ilk kezde mimlenmiş oldum....


1-Kaç yaşındasınız?
25 yaşındayım



2-İsminin son harfi ne?

T ile başlıyor A ile kendileri son buluyor.

3-En sevdiğin renk?
Her rengi çok seviyorum ama dolabım siyah ve kahveringi ağırlıklı

4-Kilonuz kaç?

63 kiloyum inşallah üstüne eklemiyorumdur son günlerde

5-Boyunuz kaç?
1.64 ( boy ve kilonun eşit olması taraftarıyım:P )

6-Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?

İlkiyim

7-En sevdiğiniz şarkı?

Hangi birini sayam yahu



8-Sizce sarışın mı esmer mi?

Esmer Esmer Esmer

9-Sigara kullanıyor musun?

Hayırrrrrrrr

10-Alkol içiyor musun?

eh arada bi ..


11-Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
Çayı çok fazla sevmeyen ben bu aralar büyük termoslara terfi ettim, sırf konuşmaktan kuruyan boğazım yumuşasın diye........


Bu mimde şimdiye kadar hiç mimlenmemiş blog yazarlarına gelsinn......

2 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

cnm benim hakkımda yazdığın güzel sözler için ben teşekkür ederim, senin için değerli olabildiysem ne mutlu bana, içten cevapların için ayreten teşekkürler ;)

lately dedi ki...

asıl benim sana teşekkür etmem gerekli beni blogumda yanlız bırakmadığın için:)

Yorum Gönder