21.1.11

Nerde kalmıştık

Hayat ne kadar oyuncu, yazın akmak bilmeyen zaman gelecekle ilgili yorum yapamayan ben.... Şimdi ise su gibi akan zaman karşında nasıl yetişicem diye planlar yapıyorum.... Sabah nasıl oluyor, okuldan nasıl çıkıyoruz, eve nasıl geliyoruz ve neler yapıyoruz hiç farkında değilim.


Tabi bu arada bir çok değişiklik oldu hayatımda

1 hafta sonra sevgili ile evimiz tekrardan temizlenip eşyalar gelicek, halı perde seçilecek mobilyalara uygun....

2 hafta sonra nikahım var. Benim hala bir elbisem ve ayakkabım yok.

Bu arada kendime bir düldül aldım. Ağız ağıza gittiğim bir çok yol arkadaşımdan ayrılıyorum. Ev arkadaşımın Ceyara benzettiği otobüs şöförünü özleyeceğim. Kısa zamanda o kadar kaynaştık ki sabahları sadece başımızı sallayıp selam verirken, 2 hafatadır günaydın diyoruz amcaya, biraz daha zaman ilerlese herhalde 'hacı günaydın' gibi samimiyete ulaşıcaz.

Dönem sonu için dönem gelişim raporları yazman lazım... Ki daha başlamadım.....

Bakalım bu rahatlıktan işim aksamazsa hiçbir zaman sıkılmam.......

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder