18.8.11

Ahşap boyama deneyimi

Ne boyama ama boya boya bitiremedim. Yan odada duruyor 2 aydır çatal bıçak takımının sandığı. Ruhumda var benim çöpcülük, birşey atmama huyum yıllardır beni takip ediyor.


Önce sitelerden nasıl boyayacağımı araştırdım. Kesin net bir anlatım yok. Genel olarak zımparala , sil, boya tarzında.... Tamamda kaç numara, nasıl bir fırça kullancağım değil mi?
Ehhh ne yapalım o zaman iş başa düşer. Koçtaştan boya reyonundan malzemeler temin edilir. Bu arada koçtaşta çalışan bıyıklı amcaya teşekkürler fırça konusunda çok yardımcı oldu. Neyse efendim. Yoğun ve bunaltıcı sıcakların biraz ara vermesi ile ilk fırsatta boya atılır. Daha sonraki fırsatta da üzerine desenler çalışılır. Fırça izide olsa desenlerden boya taşsada ben yaptım.




Veniklenince açılışı yapılıp faliyete geçecek kendileri...


Benden söylemesi
* Boyarken altına gazete koyuyorsanız kurumadan hemen alın, kuruyunca yapışıyor. Temizlemek ikinci bir iş oluyor.
*Fırça ile tek yönde boyayın,
*Fırçaya çok fazla boya almayın heryere akıyor
*Boyadığınız yerden ikinci kez geçmek için iyice kurumasını bekleyin yoksa altındaki boyayı fırça kaldırıyor.



2 DEDİLER Kİ .... =):

fuska dedi ki...

bence başarılı bir çalışma olmuş. eline sağlık.
fırça konusunda ise tek birşey diyeceğim sana. güzel boyama, güzel bir çalışma için fırçanın kaliteli olması lazım. kılları kopmayan bir fırça izsiz boyama yapar. bu yüzden benim tavsiyem sana nalburdan alınmış bir fırça değilde, hobi marketlerde satılan bir fırça alman. ben pebeo kullanıyordum ahşap boyama yaparken. numarasını şuan hatırlayamayacağım ama eni 5-6 cm. genişliğinde bir fırçaydı.
iyiki tek birşey söyleyeceğim sana dedim:)) roman yazdım mübarek:))

lately dedi ki...

teşekkür ederim fuska :D keşke daha önce öğrenseydim bunları ama bir sonraki ahşap boyama için kullanıcam bu bilgileri :D
Ayrıca bloguma HOŞ GELDİN....

Yorum Gönder