3.8.11

Bu aralar



Süper bir temizlik serüveninden sonra bugün göz kapaklarımı açamayacak kadar yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi.


Sanırım yıllarca annemin gölgesi altında temizlik yapmaya benzemiyor. Artık kendime ait bir evim ve sorumluluğum var. Ki hala yapmam gereken bir kaç iş daha var ama beklesin.
Galiba ben ev hanımlığı için yaratılmayan tiplerdenim, çalışmak beni yormuyor bu kadar. 


Bilmiyorum belki bu yorgunluk bir hastalık belirtiside olabilir. Bir o kadarda  vücüdum kırgın, arada bir üşüme ve titreme atakları geliyor. Şu an isteyeceğim en son şeydir  şu hastalık sıcak yaz günlerinde hasta olmak kadar iğrenç bir şey olamaz. Kıştan daha ağır geçiriyorsunuz. Daha önce birkez yaşadım, bilirim acısını.... :(


Belki bir icraat olmayabilir ama aklımda bir çok DIY var. Ama nedense kendimi toparlayıp bir türlü hayata geçiremiyorum. Oysa hobi odası çalışılacak kadar oldu. Oda için uygun masa aldık. Malzemelerin birçoğu kutulara yerleştirildi. Dolaplar alınınca yerlerine koyulacak. Ama gel görki yapacak gücüm yok.


Bu aralar birde kafayı zayıflamaya takmış durumdayım. Bu kez öyle kafama göre yapmıyorum. Çünkü başarılı olmuyor. Verdiğim kiloyu tekrar geri alıyorum.  Bir diyestisyen eşliğinde beslenme programı yapıyoruz eşimle. Tahlillerimiz ve gerekli ölçümlerimiz sonrası bize uygun bir program hazırlandı. Az ve sık sık yiyoruz. Bir haftada 800 gr vermişim. 500 gr'mı yağmış, diyetisyenim çok iyi dedi. Benim gözüme az geldi ama neyse artık. Ayrıca Dünya Sağlık Örgütüne göre sağlıklı bir kilo vermiş görünüyorum. Sonuçta ayda 2 ile 4 kilo arası vermenin ideal olduğu belirtiliyor. Bu bilgilere göre teselli etmek kendimi en iyisi olsa gerek.  İlk hafta ekstra bir egzersiz çalışması yapmadık.
 Bu hafta başlayacağız, gün aşırı minumum 30 dk yürüyüş yapıcaz. Diğer günlerde de plates yapıyorduk zaten. Gerçekten vücüdu sıkılıştırıyor. Ayrıca yarından sonra 1 aylık yağları yakan cihaz garantili bir programa başlıcam. Herhalde kilo vermem daha çok hızlanır. Veremesemde yuh artık  değil mi! O zaman kalça ve basenlerinde yağ yerine taş gezdiyorum. Ki bunca atraksiyona taş bile dayanmaz ..........

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder