5.5.12

Tembellik ruhumu esir alabilir ama bedenimi asla



Şu aralar ruh ikizim Gafield olmalı diye düşünüyorum. O tembellikte 1. ise ben 2. sırayı kimseye kaptırmadan sırayı alabilirim. Birçoğuna göre benim bu durumum bahar yorgunluğu... Hayır anlamadığım şu bahar herkese neşe, ümit verirken... Bana neden yorgunluğu hak görüyor.
Öğleci olmama rağmen 12:30 çalan zil için 11:15 'e kadar ölü gibi uyuyorum. Buna rağmen uykusuzluk tavan bende... Akşam gelincede kanepenin üstünde yuvarlanarak yattağa gitmeyi 4 gözle bekliyorum... Bunların dışında evet birşeyler yapıyorum ama, şöyle geri dönüp bakınca gün geçiriyoruz gibi bir şey. Oysa bir enerjik olsam neler neler yapıcam. Şu anda bile burada yazı yazarken özüm uyuyor gibi.  Bunlara rağmen bedenime söz geçirdiğim zamanlarda olmuyor değil işte o zaman baharın yüzünü hissedebiliyorum anca......

Ne uzun zaman olmuş birşeyler yazmayalı. Geçen zamanı en iyi fotoğraflar özetler sanırım.






                                  

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder