30.5.12

Sıfır + sıfır = 0


Ne kadar hızlı geçiyor zaman.... Bilir misiniz bilmem buradarda b*k böcüsü gibi diye bir deyim vardır. Hep meşgülsündür ama yaptığınız ne de sonlandırdığınız bir iş vardır. Öle iki ileri bir geri gider gelirsiniz.

Benimkisi de aynı hesap kafamda çok iş var, ilerliyormuş gibi görünüyor olabilir ama elde var 0......  Belki okulların kapanmasıyla evrak işleri azalacakya hani işte o zaman yapaBİLİRİM birşeyler.....

 Yazın gelmesiyle, gelecek olmasıyla, gelebilirlik olasılığının yüksek olmasıyla (artık havalar malum... diyecek net bir söz bulamadım) ömrü hayatımın 4 'te 3'nde yer alan diyet, rejim gibi kavramlar yenidem hayatıma girdi. Vazgeçilmez basenlerim beni terk etmiyor bu gidişlede etmeyek gibi görünüyor.


Her sabah diyete başlayan ben, spor ile bunu pekiştirmekten geri kalmıyorum. Spor öncesi açıkmıyım diye tost yiyorum,sonrası hocanın ağır yiyecekler yeme sözünü tutmaya çalışarak  Allah ne verdiyse hoop mideye indiyorum. Karnıyarıklar gitsin, gelsin dönerler, ohhh hamburgerde nerde kaldı diyerek zayıflama sürecime bol bol katkıda bulunuyorum. Şu anda bu post bile yazarken hani şöle ayıptır sölemesi ekmek arası birşeyler olsa hiçde gıııııkkk demem..... Sadece hamm haaamm nomm noommm oohhhhh.......
Zaten spora, bu yaşam stili ile bir bakış açısı getirmiş oluyorum kendimce,
yediklerimi eritiyorum, yer açıyorum sonrakiler :P

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder