11.6.12

Bir avuç uyku....

Format zamanım gelmiş benim... Ciddi anlamda enerjiye ihtiyacım var. Bazen kendime şaşıyorum nasıl hergüne bir bahane bulabiliyorum şu hayat için.

Mesela bugünkü bahanem şu.........   Şimdi ben öğleci olarak görev yapıyordum yaaaa. Hani geç kalkıyordum. Haahhh işte okullar kapandı ama diceksiniz ama yanlış daha bizim için son bulmadı. Seminer dönemindeyiz. Tabi seminerler benim geçen haftaki uyku saatlerimde olunca bende bugün acayip afallamış durumdayım... Şu anda ne uyuyabiliyorum nede tam anlamıyla uyanabiliyorum..... Önce bu ikileme son vermek için uyku pozisyonuna girdim, olmadı....   Çizgi film izleyerek uyumak belki işe yarar diye düşündüm ama yine olmadı.

Belki en iyisi uyku açmak için farklı yöntemleri denemekti.

Cafe CRown dan  Latte ' yi denediniz mi?

Ben sevdim yumuşak içimli sanırım bu sebebten dolayı da uykumu açmadı....





Kahvaltıyı öğle yapmak zaten bir alışkanlık olmuştu benim için saati çokta önemli değil.

Ahhh ahhhh sıcak yaz günlerinin vazgeçilmez tatlısı.


Haftasonu yapılan bol detarjanlı temizliğin anısı soyulan eller....

                                     Hiç bir krem fayda etmedi, zaten elimin böyle olacağı belliydi...
                                                                     
                                                                             Veeeeee
                                                               geçn süre içinde karşılaştığım minik dostlar.....

                          Bu kedi favorim, balık kokusu cezbetti kendisini hiç ayrılmadı. Tabi emeğinin sonucunu aldı.


0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder