12.6.12

Sık Sık DIY 'a devam mı, tamam mı?

Ne istikrarlı çıktım değil mi ? Efenim azmediyorum kendim yapmasamda buluyorum :P

Kendimi çok joje gördüm.

Bu joje de kuzenimden bulaştı. Genç ergenler bu aralar böle sesleniyorlarmış.

Bugün kendimin bizzat yaptığı birşey yok ortada ama yapamayacağım bir şey de değil, hatta farklı renkteki  pet şişelerleri kullanarakda çok güzel sonuçlar çıkacağını düşünüyorum.

Malzemeleri ve yapışını tarif edicem diyebilirim ancak.

Malzemeler.

Pet şişe (düz gazoz şişesi daha kullanışlı olur)
ince tel
inci
makas
mum
çakmak
iğne

Yapılışına gelecek olursak. Öncelikli olarak buradaki çiçeğebenzer bir modeli kalıp olarak çıkartmak gerek.
Kalıbı kesip pet şişenin üzerine bir kalem yardımı ile çizelim. Büyük bir makas ile pet şişe kesilebilir diye düşünüyorum.
Aynı kalıptan tek bir çiçek elde edebilmek için 2 tane kesilmeli çünkü
ilerleyen işlemlerde 2 si üst üste getirilecek.

Kesilen pet şişeler mum yardımı ile kenarları kıvrımlaştırılır.
Tüm yapraklara aynı işlemler yapılınca ortası iğne ile delinir.
İnciler ince tele takılıp kıvrılarak orta kısımları yapılır.

İğne ile delinen yerlerden geçirilerek çiçeklerin dalları yapılır.



           Ve çiçekler böylelikle tamamlanmış olur. 

Aslında üzerinde çalışılarak bir çok daha güzel yerlerde kullanılabilir. Sakilar için süs, tokalar, kapı süsleri yapılabilir.    


                        Uzun zamandır atraksiyon yapmadığım tırnaklarımıda dün renklerdirdim.


Benim gözüme pek cici geldiler.

Fotoğraf çekme işinde sürmekten daha çok zorlandım diyebilirm. Valla sürekli çekip yayınlayan arkadaşlar çok iyi iş çıkarıyorsunuz....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder