24.7.12

Eskisi kadar işler yok diyen esnafa bir sözüm var....

Nerden bulaştık bu işe bir bilsem.

Merdiven altının daha işlevsel olması için  kapattırıp ayakkabılık olarak kullanmak istedik. Birde ee madem yaptırıyoruz yukarıdaki fazla yatak, yorgan eşya toplayacak bir dolap yapılsın denildi. Bizde bilirdik gidip paramızla büyük yapı marketten bir tane edinmeyi ama malesef özel ölçü olduğu için standart birşey olmayacaktı. İşte bu nedenlede düştük ellerine.
Herşey çok güzel başladı.

'Oooooo biz yaparız. Şöyle fiyat bizde, böyle.' birde tavsiye eden bir arkadaş olunca bizde 'tamam' dır dedik. Hay demez olaydık. Ölçüler alındı. Renk karar verildi. Nasıl olacağı kararlaştırıldı. 1 ay sonra almak üzere anlaşıldı.

1 ay boyunca biz verdiği zamanı kuzu gibi bekledik. 1ay sonra telefon açıldığında ' eee ne zaman geliyorsunuz? ' 

Yalan zaten sakız olmuş dillerinde ' Boyacı da o bitirsin hemen 2 haftaya teslim'.
Ok.....

1 ay beklemişiz 2 haftayıda bekleriz yeterki yapılsın merdivenin altındaki dağınıklık, yukarıdaki açılmamış koliler kalksın diye sustuk.

2 hafta sonra geliyor mu bizim mobilya demek için arayınca yine birsürü bahane, yok öle yok böle 1 hafta daha atmalar. 

1 hafta sonra tekrar arayınca eşim sinirlendi. Verdiğimiz parayı  kurtaralım en azından diye yukarıdaki dolabı iptal ettirdi.  

 'Merdivenin altını yapın sadece dedi. '  
Yüzsüz:
' Eee zamanınız varsa, yukarı dolabıda yapsaydık.'

Allahtan sinirlerine hakim olduda eşim bir şey demedi. Sen zaten sallamışsın bizi  ne kadar zaman geçmiş birde hala zamanınız varsa diyo. Valla yok böyle birşey.  Bizim zaman yok ama bu geniş insanların zamanı bol herhalde.  

Bu kez mobilya için vesile olan arakadaşımızı ortaya koyduk. Tamam cuma geliyo, yok pazartesi derken. Onu da bir güzel oyaladı. Yok boyacıda. Boyacının akrabası ölmüş. İnek ölmüş, daha kaçmış........... Öyle de 2 haftayı geçirdik.  Yazık  o arkadaşızmızda suçlu hissetti kendini doğal olarak.

Ararsın bakmaz telefona, kazara açar küt suratına kapatır.  Artık bende yüzsüzlüğü ele aldım sabahtan bu yana 10 dk da bir arıyorum.

Baktı ben pes etmiyorum. Bana mesaj çekmiş, aynen şöyle ' Abim ben seni aracam'. 

Ne diyecek çok merak ediyorum.  Daha doğrusu ne bahane bulacak.....

Şimdi ağlayan esnafa sesleniyorum.

İş yoksa sizin suçunuz ve sorumsuzluğunuz, verdiğiniz sözü tutmamaktan kaynaklanıyor. Kaybettiğiniz güvende  cabası. Şimdi ben sizi kime tavsiye edeyim. Siz daha çok ağlarsınız.....

Zaten ağlayında belki biz ne yaptık dersiniz.





  

3 DEDİLER Kİ .... =):

AtolyeKedi dedi ki...

Maalesef bu tarz işler yapan kişiler genelde böyle Allah sabır versin.

lately dedi ki...

Ahhh sorma hocam yaa..... Bu kadar da sorumsuz olunmaz ki...

Nedret dedi ki...

Ellerine düşen yandı. Profesyonellikten hiç haberleri yok. Geç olsun da bâri doğru dürüst olsun.

Yorum Gönder