2.7.12

Ve başlayan tatile DIYlarla devam


Bu kahvaltıdan sonra 2 aylık bir tatilin başladığını anlamış bulunuyorum.



(Sanki daha önce sabahın körlerinde gidiyormuş gibi konuştum ama :P )


Sabah şuna karar verdim. Peynirsiz asla kahvaltı düşünemiyorum.


Sık sık DIYlara devam edeceksek


VARAN 1
Neon tüllere zincir geçirip örüyoruz.
Sonra böyle taktığınızda  şıkır şıkır ben burdayım diye nara atan bir bilekliğinizi yapmış buluyorsunuz.

 VARAN 2
Eski kotumuzu uygun boylarda kesiyoruz.
Sonra cool havalar yaratmak için yırtık efekti yaratıyoruz. İstediğiniz yerden 2 makas hareketi kesilir paralel biçimde. sonra arasında ki ipler çekilir. Yırtık kot yapılır.



 VARAN 3

Su, parfüm gibi etmenlerden dolayı sarı rengi açılan zincirler altın sarısı oje ile  boyanır.

Kuraması için bir kenara tutturulur. Ben saksıyı seçtim.
Kuruyunca çok jojo olur kaldığın yerden takmaya devam.


Neyse ben kaçar.
 sipora gidicüük ben ve basenlerim :D

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder