27.1.13

Aaaa Tatilim gelmiş.......

Uzun süren boşluğu hiç mi hiç sağmıyorum......Sıkıntılı günleri görmezden geliyorum.....

Yeni kaseti koyup çal be kabaracı diyerek devam  diyorum... Çünkü daha kötüsünü görmüştüm ve güçlü durmayı öğrenmiştim. 

Yorucu bir dönem sonu karneleri dağıtmak için çocukların gözlerine bakan ben sonunda tatile kavuştum. Hatta bu akşamdan itibaren tatil diyerek geçde olsa resmen tatilimi ilan etmiş bulunmaktayım...

Tatil planlaması yapıldı.

Pazartesi : Terracity deyiz...
Salı: Doluda ben hatırlayamadım yaww..
Çarşamaba : Zuzu'm görücüye çıkacak...
Perşembe: Migros , Özellikle Boynerin kelebekli günleri...
Cuma: Hava güzel olursa kızlarla kahvaltı...
 Cumartesi: Sosyete pazarı
Pazar: Koçişimle tatil...  ( Ben hafta içi doluyum yaa şimdi) 

Kendi kendimi gaza vererek yürrrüüüüüüüüüü bee kim tutar seni kızım diyerek  vitesi 5' e alıyorum.....




2 DEDİLER Kİ .... =):

cecilia dedi ki...

ahh ne güzel keşke biz çalışanların da sömestirı olsa kuzum bizim yerimize de dinlen, gez :)

lately dedi ki...

Sağol canım.Kesinlikle olmalı bencede en azından verim arttırmak için. Senin yerinede gezeceğime emin olabilirsin ;)

Yorum Gönder