29.1.13

Banyo sorunsalı

Bir süre önce eşimle yukarıda kullanmadığımız ebeveyn banyosunu yaptırmaya karar verdik. Aslında önce eşimin bu fikri ortaya atması, hemde benim hiç aklımda yokken beni daha da mutlu etti.

Banyonun kullanılmayacak bir tarafı yok aslında içindeki tüm aparatlar çalışıyor. Mütehaitin seçimi olan,  modern sayılabilecek fayanslarada sahip ama..........


Aması; o kadar küçük ki duşa kabin saçınızı şampuanlamak için  iki kolunuzu açmak mümkün değil. Duşa kabini büyütmek, yer olmadığı için hiç mümkün değil. Tuvalete girmek isterseniz klozete ya yan oturacaksınız yada ayağınızı kocaman açarak birini bir tarafa  diğerini diğer tarafa atacaksınız çünkü tam ayağınızı mantıken tutacağınız yerde duşa kabin gelmiş durumda. Eee diyeceksiniz ki duşa kabinden çıkarken;  evet evet klozetin üzerinden atlıyorsunuz. Banyo değil sanki Acun'un Panama Adalarında Survivor seti.

Şimdiye kadar bu şekilde kullanmadık elbette biz biraz şanslıyız banyo yönünden evde 3 tane banyo olunca şimdiye kadar erteledik. Büyük banyomuz aşağı katta;   yatak odası, elbise dolabı, çamaşır makinası yukarıda olduğundan malesef bu banyoyu es geçmek zorundaydık. Aşağı kıyafetlerle in çık sonra onları yukarı taşı. Hadi onuda bırak birisi geldiğinde aşağıdaki banyoyu her an temiz ve düzenli tutmak gerekiyor. Ama bazen bunu sağlayamadığın zamanlarda olmuyor değil en basitinden saçını tarayınca ne kadar temizlesende farketmediğin bir saç teli olmadık yerden çıkabiliyor.

Bu nedenle yukarıdaki başka bir banyoyu kullanıyoruz. O yaptıracak olduğumuza göre bir nebze daha geniş ve daha iyi konumlarılmış aksesuarlar. Ama günler geçtikçe biz evimize yerleştikçe daha çok eşya edindikçe burasıda dar gelmeye başladı.

Karar verdik vermeyede bir türlü fayansları seçemiyoruz google görsel kalmadı taranmadık. Gidilmemiş yapı market kalmadı, incelenmedik katolog kalmadı. Ne şöyle bakınca benim içime sinen ne de eşimin içine sinen bir model ve renk yok.
En başta ben renkli olsun istiyordum sonra bir kaç yorum sonrası ya sıkılırsan boşver sözüyle renkli birşeyler ararken bile sıkıldım. Zuzum yatak odası renklerin siyah ve beyaz ( elimde şu anda tekarar fırsatım olsa hemen değiştiririm) nasılsa ona uygun yap birde kırmızı at dedi. Zaten şu anda banyolar siyah ve siyah ben daha ferah birşey arıyorum. Sanırım minimalist beni yansıtan renkler toprak renkleri.

                                                         Yada Selim Bey diyiciğim.

Düşüncelerimi söylesen o benim yerime bulsa yapsa ne kadannnn iyi olur..





0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder