23.2.11

Eeee ...... boş durmuyoruz...

Efendim şiddetli soğuklardan dolayı 3 öğrencimde okula gelemiyor. Yavrucaklarım çok hasta, velilerim ile sık sık konuşuyorum nasıl olduklarını öğrenmek için... Gerçi sadece bizim sınıfa özel bir durum değil okulun genelinde bir salgın var. Bende doğal olarak gün içinde daha az enerji sarfettiğim için akşamları daha az yorgun oluyorum...

Buda demek oluyor ki birkaç koldan iştahlı iştahlı üretiyorum....

Nette gözlerim fıldır fıldır.... Neler yapabilirim, neler yapılmış son zamanlarda, ben bu malzemeleri nereden temin edebilirim gibi sorular beynimde dönüp duruyor....

Önce ne zamandır aklımda olan sabun süsleme var... Gözüme takıldıkça malzemeleri bir köşeye atmıştım ama uygun fiyatlı bir sim almadım.Üzerinde marka adı olunca fiyatıda uçuk oluyo. Alınca süsleyip güzelce tüller ile süslemek olacak işim.

Kullanılacak olan yerleri belli ama söylemem zamanı gelince öğreneceksiniz...


Daha önce polardan baykuşlu yelek yapmıştım. Kalan polar kumaş ilede bu yeleği yapıyorum. Bu kez daha modern bir biçimde kestim yeleği, dikiş makinası olmayınca elde makina dikişi ile diktim. Bayada sağlam oldu kendisi... :D Üzerinde geçen hafta pasajdan temin ettiğim keçeler ile çicekli süslemeler yaptım. Henüz daha bitmedi önüne düğme mi yoksa fermuarmı diksem karar veremedim. Birde Denizlide düğme, ip boncuk alabileceğim bir dükkan keşfetmem lazım ki eksikleri alayım ve tamamlayayım.




Diğer bir koldan da düğün için yapılacak olan şekerlerin çiçeklerini yapıyorum, küçük yaptığım için 2 tane koyulacak her bir şeker süslemesine buda ortalama 1000 tane çicek yapmak beni bekler demek oluyor.... Ama dert edilecek bir şey yok tam 5 tanesini yaptım. Geri kalan 995 taneyide şıp diye yapıveririm ben:P

İşleyen demir pas tutmazmış gibi önemli bir sözü buraya iliştirip sözlerime son veriyorum.......

Öpüldünüz...

1 DEDİLER Kİ .... =):

YETENEK-SİZİN dedi ki...

etkinliğimize katıldığınız için teşekkür ederim umrım keyifli zamanlar geçirirsiniz;)

Yorum Gönder