3.2.11

Tatile hızlı başladım desem yeridir



İlk güzelliği yanlışlıkla cumaya değil perşembeye otobüs bileti alarak yaptım. Allahtan binmeden bir kontrol ettirdim. Birgün önce bensiz giden boş koltuğun ücretini ve o akşamki koltuk parasını vererek cana geleceğine mala gelsin tesellilerinde buluna buluna geç saatte eve geldim.


Nikah için önce krem veya beyaz renkli elbise için mağaza mağaza gezildi ama içime sinen bir model olmadığından dolayı.... Asla siyah olmaz diye diye ROMAN'dan siyah bir elbise aldım. Onun tesellisi %70 indirimde olmasıydı.


Eee elbise ayakkabısız olmaz, bu kezde rugan siyah topuklu diyerek tüm mağazalara göz gezdirildi. İnci, Deba, Hotiç,Step by Step, Ayakkabı Dünyası, Filo hatta Polaris, Arow mağazaları gezildi. En son Deıchman'dan bir tane beklenildiğinin altında bir fiyatta rugan olmasada hoş bir siyah topuklu edinildi. Peki diğer mağazalarda yokmuydu, vardı ama benim ayak numarama uygununu bulamadık beeyaaaaww...

Ardından tekrar ev temizliği yapıldı.Daha önce de yapılmıştı ama birkaç ufak iş için gelen ustalar maşallah süt dök yala şeklinde çalıştıkları için evin daha önce temizlendiğini herkese anlatabilmek için şahit bulmamız gerekti.


Aralarda bol bol bulmaca çözüp kendimi deşarj ettim.Çünkü özellikle mutfağı gördükten sonra burayı gerçekten temizlemişmiydik diyerek kendime bile şahit tutmak istedim. Bardakların hepsi evin dört bir köşesine dağılmış, hepsinde kurumuş çay ve kahve lekeleri, tezgahın üzeri kir pas içinde..... Zaten yeterince gözünüzde canlanmıştır...

Diğer taraftan salon tekrar boyandı, tv ünitesinin geleceği kısma duvar kağıtları yapıştırldı.


Bugün beyaz eşyaların geriye kalanı geldi ve monte edildi. Önümüzdeki salı mobilyalar gelecek ardından hemen perdeci.....

Şimdi ise tam gaz nikah şekerlerini yapıyorum...Bugün dışarı çıktım sepeti için tül almaya ama tül hariç bir sürü şey alıp geri döndüm. Ve inanmıyacaksınız ama hiç bir büyük markette badem şekeri bulamadım. Sanırım Hariboya yol göründü.


Şimdi bu postuda kaydedip yolladıktan sonra hemen nikah şekeri yapımına geri dönüyorum.... Çok işim var çok..........

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder