27.5.11

Düğün için ayakkabı seçimi

En çok çevreye hangi konularda danıştınız derseniz. Kesinlikle tek bir konu söyleyebilirm.

Düğün için ayakkabı.

Benim gözümde o kadar çok önemli ki o akşam ayakkabının azizliğine uğrayıp tadını çıkaramamaktan çok korkuyorum. Acı veren bir ayakkabıyla kendi düğününüzün zevkine nasıl varabilirsiniz ki...

Yeni evlenenlere en çok sorduğum soru

NASIL BR AYAKKABI TERCİH ETTİKLERİ

Yorumları genelleyip size aktarırsam aynen şöyle.

Bir kere Topuklu ayakkabı çok şık duruyor. Özelliklede fotoğraf çekimi esnasında ve salona ilk girdiğiniz anda. Herkesin ilk bakışı o anda üstünüzde toplanıyor. Burda da düşünceler boyunuzun uzun gösterdiğine, gelinliğin topuklu ayakkabı ile duruşunun ( görünmese ) göz zevkine hitap edildiği yönde.
Peki ya sonrası... Eğer alışkın değilseniz topuklu ayakkabı çok hareket ettiğinizden dolayı bir müddet sonra ayaklarınızın ağrımasına ve acı vermeye başlıyor. Sürekli topuklu ayakkabı kullanmıyosanız bu süre daha kısalıyor. İlk yarım saat sonra ayaklarınız kurtarın beni sinyalini veriyor. Burda da herkesin fikri ortak yönde, bir babet ile bu acıyı ve ağrıyı dindirebilir. Düğüne bu şekilde devam edebilirsiniz.

Ben hemen giymek istemiyorum 1- 2 saat topuklu ayakkabılarmla kalmak istiyorum diyorsanızda. Platform tabanlı br ayakkabı seçmeniz gerekiyor.

Bu yorumlardan sonra bende birçok ayakkabı eledim.

Benim için ayağımı saran bir model, platform tabanlı ve daha sonrada kullanabileceğim birşey olmalıydı. Bende aşağıdaki modeli tercih ettim. Umarım düğün esnesında beni zora sokmaz...

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder