5.5.11

Hayalgücü Etkinliği 3

Bir hayalgücü etkinliği daha sona erdi... Tabi arada blogların kapanması falan problem olsada, yılmadık başardık, sonunda etkinliğimizi gerçekleştirdik....

Benim eşim atölye kediydi.
Kendisi ile eşleştikten sonra etkinliklerimizi birbirimize göndedik.

Etkinlikte kullanılacak malzemeler
1. Folyo
2. Cd
3. Düğme
4. Boncuk
5. Mandal

yukarıdaki beş nesne kullanılarak yaratıcılığımızı gösterecektir.

Bende bu malzemeleri kullanarak aşağıdaki duvar süsünü yaptım.







Kendi imalatım olan hediye paketinin içine koyup eşime gönderdim...

3 DEDİLER Kİ .... =):

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Öncelikle katıldığınız için çok teşekkür ederim, ellerinize sağlık. Umarım sizin için güzel bir etkinlik olmuştur

Atolyekedi dedi ki...

Sevgili Lately, gerçekten paketiyle, notuyla çok güzel, özenli ve ince.... Etkinliğede ayrı bayıldım, ellerine dert görmesin, evime getirdim ve holümün duvarına astım bile, çok çok teşekkür ederim.

lately dedi ki...

Yetenek-Sizin Benim için çok güzel bir etkinlikti... Devamı gelir inşallah ..... Böyle bir etkinliğe vesile olduğunuz için teşekkür ederim

AtolyeKedi etkinliği beğenmenize çok sevindim.... Ayrıca kullanışlı bir etkinlik olduğu için mutlu oldum... güle güle kullanman dileğiyle...

Yorum Gönder