10.9.11

Sonunda istenen kiloya ulaşıldı

Her bayanın isteğidir. Vitrinde gördüğü kıyaferi üzerinde de görmek. Elbette görme işi zor değil. Önemli olan nasıl göründüğü değil mi?
Aynalara küs, tartıları görmek istemediğim bir dönemdi diyetisyenden yardım alma fikri. En azından sağlıklı beslenmeyi öğrenmeliydim. Artık kendi evimde ki mutfağın makinisti ben olacaktım.

Kısa bir araştırma sonrası randevular ve telefon görüşmeleri sonrası Yasemin Hanımla iletişim kurduk.

Görüşme için giderken en korktuğum şey. ' Şundan yenmeli, o yenmemeli gibi' sözlerdi. Bundan sonraki hayatımın bir kibrit kutusu ölçüsünde geçmesinden korkuyordum.

Gerekli tahliller ve ölçümler sonrası artık yenilecek besinlerin kosuna gelmiştik. Evet beklenen soru geliyordu. Ama tahmin edildiği gibi değil.

'Neler yemek istersiniz? Nelerden hoşalnırsınız ?' sorusu beni ilk dakikalarda diyetin kollarına atıvemişti. Karşılıklı tatlı bir sohbet eşliğinde geçen konuşma sonrasında sevdiğim yiyeceklerden uzak kalmamıştım sadece yemem gereken miktarlarını öğrenmiştim. 

5 haftalık bir süreçte 10 günde bir görüşerek kilo kontrollerim yapıldı, ekletmek istediğim yiecekler, dışarda neler yiyebileceğim konuşuldu.

Peki sonuç mu?

 5 haftada 5 kilo üstelik %90'nı yağ

Şuanda kendimi daha iyi hissettiğim kaçınılmaz bir gerçek. Bugün itibariyle koruma programına geçmiş bulunuyorum. Ama ben biraz daha kilo verip öyle geçmek istiyorum bu programa.

Sağlıklı yaşam bekle beni ;)

2 DEDİLER Kİ .... =):

aysun dedi ki...

valla tebrikler 5 hafta 5 kilo bende istiyorum artık kılo vermek:)

lately dedi ki...

teşekkür ederim darısı başınıza diyim o zaman... bir kez daha anladım ki kilo verme işi aç kalmakla olmuyor. az ve sık yemek gerekiyor.

Yorum Gönder