26.3.13

Bir Garip Banyo Hikayesi 3

 Ve üçüncü hafta........

Gergin olan sık sık
- Ne zaman bitecek!  sorusunu soruyoruz. 
Ailenin bir parçası olan ustalarımız bize surat asıp çocuk gibi başkalarına atıyo suçu.

_ İşte o öyle yapmadı bende bu nedenle şunu yapamıyorum. 

Bu sorular ve cevaplar 2 gün boyunca havalarda dolaştıktan sonra bende bir kükreme oldu. Artık kocamla iyi polis kötü polis bürünme havalrına girmeliydik. Ki yoksa daha çokkk zaman alırdı.

Ben kötü polis hemen zamanla değişen ' O öyle yapmadı' sözü evrim değiştirdi.

- Burayı ben dağıtmadım o yaptı o kaldıracak.

İşte o zamn kocaman bir yuhhh çekip, şok olduk. Yani düşünün siz işi 2 kişiye veriyorsunuz. Bunun yanında sucu ve elektrikci de gidip geliyor. 2 usta tutmanın amacı bir diğeride arkayı toplayarak gelsin .

-Arka terasa yığılan çuvalları indirin abi isterseniz...
- Onu ben indirmem o kırdı koydu.
Yada bir diğer cevap.
- Yarın yinge yarın.....

Artık bende bir patlama..

_ Tamam gerek yok biz yaparız eşimle. Hayır biz sizi neden tuttut ki bugün yarın bugün yarın  bir anda bitsin diye bekliyoruz bizde. Kendi kafanıza göre iş yapıyosunuz. bu cümle şu anda aklıma gelenin bir kısmı  sanırım yarım saat söylendim.

Birden işler hızlanmaya başladı. Bizim akıllılar asansörden indirmeye kalkmış apartmandan sık sık şikayet gelmeye başlar. Uyarıyoruz biz size yük asansörü tuttuk fakat siz planlı çalışmadığınız için diyerek. Artık nereleri ile dinliyorlarsa yok hala devam. Birde bunun üzerine densizin biri gelip bana demediğini bırakmaz mı işte benim bir daha kriz geçirmeme neden oldu.

Tamam biz ev sahibi olarak sıkıldık mutlaka onlar daha çok sıkılmıştır. Ben 2 ay boyunca onların çatılarından uçan şıngıllarını terasımda beklettim alacaklar diye gıkımı çıkartmadım. İnsan bi utanır yaa... Bari sen bişey söyleme... Ağzına geleni söyledi. Gıkımı çıkatmadım en sonunda yaptığı densizlik için şi özür diledi bizden. Ki hala almadılar. Bizim ustlar indirdi aşağı yaa... Halada atılmayı bekliyor apartmanın arkasında .


3. haftada bitti seramik işleri artık elektrikçi, sucu, dolaplar için usta gekecekti, birde bunun yanında ustalar bizim gönlümüzü alabilmek için terası  temizlmeyi önerdiler.
3. hafta sonunda saçma sapan bir yaşam tarzına bürünmüş olan biz. Tozun ve dağınıklığın içinde yaşamaya çalıştık. 

Böylece yatay geçiş yaptık 4. haftaya................

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder