7.9.10

bende bilmiyorum.....

Aslında canım ne istiyor ne yaparsan zevk alırım bende bilmiyorum. Şu anda beni bekleyen o kadar ev işi var ki anlatamam. Ama hiçde içimden gelen birşey yok daha doğrusu kollumu bile kıpırdatmak istemiyorum. Enerjimi tükenmiş gibi hissediyorum.

Hayatım şükürler olsun ki biraz daha yoluna girdi. Dikkat edin tamamıyle düzeldi demiyorum. Şimdi en büyük derdim KPSS ile ilgili gelişmelerin ne zaman sonuçlanağı, iptal mi edecekler yoksa bizi bu şekilde puanlarımızı yeniden hesaplayarak mı atayacaklar, sınav yapacaklarsa sınav tarihini açıklasınlar en azından kendimiz hazırlayalım, en önemliside ne zaman atayacakalar bizi.... OFFF ki ne OFFF....

Bu stres de böyle uzar gider işte........


Belki sevgili beni kandırıp dışarı çıkmazsam..... Bugün birşeyler yapıp 1-2 daha post girerim... Öpüldünüz......

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder