5.9.10

Genellemek hoş bir şey değil...

Bugün okuduğum teknoloji dergisinde bloglarla ilgili katı bir yazı gördüm. Kibarcası ancak böyle söylenebilir.

Blogların boş yazılar olduğunu, saçmalıktan öte gitmediğini hatta bunları zamanla kitap haline getirdikleri için kendilerini edebiyatcı gibi hissetmelerinin çok vahim bir durum olduğunu, bunları genç kızların okuyarak kötü örnek olduğundan,
ünlü olmak için ve insanlara iftira atılmak için bir uğraş sistemi olduğundan bahsediyordu. Ayrıca blogların 90'li yıllardaki 900'lü hattalara benzenmişti. Evet belki böyle bloglar vardır ama hepsini genellemek yanlış.

Açıkcası benim basılmış bir kitabım yok ortalıkta, kimin ne yazdığı ne kedar paylaştığı kişinin kendi tercihidir. Bunu eleştirmenin yerden yere vurmanın bir anlamanın olmadığını düşünüyorum. Böyle bir bilişim dergisinin de bu bloglara neden taktığının neden bu kadar üstünde durduğunu anlamışda değilim. Eğer burda birşeyler paylaşıp, yazıp okuyorsak amaç ünlü olmak değil hayatımızla ilgili bir günlük tutmak ve istediğimiz kadarını anlatmaktır. Evet belki bu tarz bloglar var

Çünkü insanoğlunun var olduğundan bu yana çevresindekilere birşeyler anlatarak kendini rahatlatma, paylaşma gibi sosyal bir bağ kurar. Bunun yanı sıra da başkalarının hayatı herzaman bir başkasına ilginç de gelmiştir.

Aslında söylenecek çok şey var ama bunu anlamadıkları için zaten böyle bir yorum getirmişler. Çok şey söyleyerek insanların insanların düşüncelerinin değişmeyeceni de biliyorum bu nedenle uzatmadan sözlerime son veriyorum.......

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder