3.9.10

Şimdi de benden haberler...

Öyle yatıp kalkıp KPSS ile yas tutup başka şeyler yapmıyorum değil. Ama aklımdan çıkmadığı ve aklıma geldiği her anda sinirlendiğim de bir gerçek...

Boludan gelen koliler atamaların olmamasına rağmen açıldı. Çünkü bunların ne yapacağı beli olmaz 'hadi gidin' diyebilirler. Sanırım 15. makinayı yıkatmaktayız.Tabi elde yıkanan kazakları saymıyorum bile.... Yıkananların hepsi tek tek ütülendi. Koltukların üzerine çarşaf serilip koyuldu. Bundan sonraki süreç belli değil acaba kaldırksak mı bavullara, atanırmıyız. Yoksa atanmayıp ücretli öğretmen mi alırlar.... 2010 'da atama olmayabilir gibi bir cümle ortalarda dolaşıyor.

Kaşla göz arasından İnci den bir çift ayakkabı edindim. Hoş bir model sivri burun. Kumaş pantolonların altında rahatlıkla kullanılabilir.

Kayınvalidem ile geçenelerde gezerken bana çok güzel bir elbise alıp hediye etti. Renkli ve tam yaz elbisesi hatta 2 kere giydim bile....

Birde DIY var aklımda onu yapmayı planlıyorum.....

Tabi bunların hepsini bende göstermek istiyorum ama fotoğraf makinamın pillerini şarja sokmaya üşendiğim içim foto koyamıyorum.....

Her gününüz istediğiniz gibi geçsin.... Öpüldünüz....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder