15.8.12

DIY Çanta içi düzenleyici


Ne zamandır ihtiyacım var bir bilseniz elimi attığımda o anda istemediğim her gelir hatta içini karıştırdıkça olmadık şeyler fırlar çantanın içinden... Bunla beraber biraz daha derli ve toplu olacak...

Aslında uzun zaman beklememin dikiş makinası ile dikmekti. Sıcaklarla makinayı taşımaya üşenince elde dikip geçtim.

Keçe yerine kumaşlada olabilirdi ama içine kapitone denen kumaş konması gerekiyor dik bir formu olsun diye bu nedenle keçe favorim istediğin şekli hemen alıyor.
Elimdeki keçenin boyu bu kadar olduğunan ben lafta 50x50 almıştım ama ölçünce 45x45 çıktı.
Bende bölmeler çok dar olmasın diyerek 11 cm gibi bölerek 4 tane bölüm elde etmiş oldum.
İkiye katlanan keçeleri dikince gözüme çok sade geldi.






                 İçimden neler geçti neler süsleme anlamında ama bu kezde rahat kullanamayacaktım. Aman zarar gelmesin diyerek kıyamam, çantaya koyup çıkarırken hemen atmalıyıp deyip renkli kalpler kesip yapıştırdım.



Keşke daha önce yapsaydım diyerek doldurdum. Hatta bir kaçkere denedim bile çantadan çantaya geçirirken nasıl olacak diye.

Züper.....

Oldu......


0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder