22.8.12

Yeni bir başlangıça merhaba.....

Uzun zaman önce karar vermiş ama bir türlü hayata geçiremediğim projeyi artık paylaşmanın vakti geldi sanırım. Geç kalmasının sebebi bu yola çıkarken yanıma destek aramamdı. Bir çok arkadaşımı bu konuda teşvik etmeye çalıştım. Biraz eksik olan cesaretimi yanımdaki bir elin sayesinde güçlendirmekti.  ''Sevinçler paylaşınca çoğalır. '' sözünü  yaşamak istiyor olmamdı.

İlk duyduklarında çok heyecanlanan, bir çok fikir üreten arkadaşlarım bir sonraki konuşmada kolay olmayacağını söylediler. Biliyorum ki ben başarınca onlarda çok mutlu olacaklar.  Bu tarz bir çok olumsuz söz duysam da, kalbim ve beynim hiç bir zaman karamsarlığa kapılmadı. Eksik olan cesaretimi, eşimin desteği ile toplayıp bir yerden başlama kararı aldım.

Eminim bir şekilde bir şeyler olacak ve ben başaracağım. Yaptıklarımı paylaşmanın, başkalarının severek kullandığı ürünlere dönüştüklerini görmek, beni perçinleyerek başarıya bir adım daha yakın olacağım.

Yeni bir  başlangıca merhaba.....



                        SWEET LİTTLE WOMAN




Resme tıklayınız

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder