14.8.12

DIY Gelin Damat Tişörtleri


Çok sevdiğim bir arkadaşımın eylülde düğünü var. Kendiside bu tarz şeyleri sevdiği için benden birşey olsun istedim. Kendime niyetlenipte o zamanlar yapamağım bu tişörtleri ona yapmak kısmetmiş. Umarım herşey gönlünce olur.

Nasıl yapıldığına gelince...


Önce gelin ve damadın bedenine uygun beyaz tişörtler ediniyoruz. Özellikle gelinin tişörtünde daha dikkatli olmak lazım yaka seçimini, makyaj ve saçlar yapıldaktan sonra rahatlıkla çıkabilecek şekilde olmalı.

Uzun zaman tekstil boyası aramama rağmen hiç bir yerde bulamadım. Nedense internetten almak içinde bir türlü cesaret edemedim. Özellikle satış yapan sitelerin artması ücretinin ödenmesine rağmen ürünlerin gönderilmesi gibi yorumlarda buna etken oldu.


Bende daha önce Laçin'in akrilik boya ile çalıştığını hatırladım gibi oldu. Ki tahmin ettiğim doğruymuş. Güzel sonuçlar elde ettiğini yazmış. Google da bunu destekleyince bende akrilik boya ile çalışmaya kara verdim.

Gelin ve damat karekterlerini görsellerden beğenip seçince wordden birde yazı şablonu elde ettim. Aslında malzemeleri tedarik etmek yolun yarısıydı.

Resimleri tişörte aktarmada ki becerisizlikliğimi çabuk atıp çizimleri tamamladım.

Kurşun kalemle çizmleri aktardım çok bastırmadan ama başka ne ile olabilirdi bilmiyorum. Kurşun kalemin pek iyi bir fikir olmadığını yanlış çizgilerin geçmemesi ile anladım. 

Bir başka kriz anı ise boyayı çok inceltince kumaş üzerinde dağılmasıydı. Küçükde olsa göz yoruyor işte  insan sinirleniyor. Birde onu kapatmak için atraksiyonlar ile uğraştım.
Boya yaparken arasına bir şey koymayı sakın unutmayın arkasına geçmesin yoksa emeğini çöpe atmak nasıl bir krize yol açar tahmin edemiyorum bile.

Boya da tamamlanınca 1 gün kurumaya bırakıldı. Ardından en güzel yani süsleme kısmı başladı. Kat kat gelinlikler dikildi. duvak taşlarda süslendi, gelin çiçeği yerleştirildi. Şimdi bir paket içinde sahibine gitmek için bekliyor.

Güle güle giysin canım arkadaşım...
Nasılsa sahibinin üzerinde nasıl durduğunu görücem bir mani olmazsa.....






0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder