30.8.10

daha ne kadar zorlayacak hayat beni

İnsanların hayatında zaman zaman zor dönemler olmuştur. Ben bu yaz olabilecek ağır bir dönemin en ağırını atlatıyorum. Sarsıldım, üzüldüm, ağladım..... Değişen birşey yok, sen istemesen de yaşıyorsun.

Herzaman insan kaderini kendisi yazar, tercih ve seçimlerinle diye düşünürdüm ama öle değilmiş.... Ne yazıyorsa onu yaşarsın hatta istesende değiştiremezsin diye fikrimi değiştirdim. Eğer yakana yapıştıysa kurtulamıyorsun. Tabikide hala şükrettiğim şeyler var isyan etmiyorum ama kaldıramıyorum da artık. Yoruldum, omzundaki birçok sorunu taşımaktan sıkıldım. Mücadele duygumu kaybetmeye başladım. Bazen kendim için üzülüyorum. Bu kadar şeyi nasıl taşır bir insan diye.

Son olarakta yarın sevinçle bekleyen ben sonuçların açıklanmasının ertelenmesiyle birkez daha üzüldüm. Hevesim boğazıma dizildi. Ağzımın tadıyla bile sevinemedim. Her sabah uyanıpta sonraki gününüzün nerde, nasıl, ne şekilde geçiceğini bilmeden yaşamak insanı psikolojik olarak bitiriyoo...

Eeee o kadar laf ettin buda dert mi derseniz.... Bu devede kulak derim....

Neyse ben o kadar ağır şeyleri yaşamış ve atlatmaya çalışan biri olarak bunu kolaylıkla geçirim diyerek kendimi teselli ettikten sonra kaçarım....

Hayatta herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder