1.8.10

biraz erken geldim

Olympostan dün döndüm ama bugün yazma fırsatı buldum. Nişanlımın çok yakın arkadaşının düğünü vardı. Birlikte düğüne katılmak için ben bir gün önce dönmek zorunda kaldım. Eve gelince apar topar duş aldım, giyindim, çıktım. Tabi biraz geç kalmama neden olan; benim hala tam anlamıyla yerleşmemiş ve kolilerle birlikte yaşıyor olmam. Çünkü 1 ay sonra nerede ve kimlerle, nasıl olacağım belli değil. Yarım saat ayakkabı kolimi aradıkdan sonra, çıkabildik.

Davetiyede 19.30 ibaresi vardı ama gelin ve damat 21:15'te gelerek bizi çok bekletti. Galiba biraz daha kalabalık olmasını beklediler. Eee tabi geç gelince millet takıdan sonra dağılıverdi. Galiba onların başka bir şehirde düğünleri olunca bu tarafı pek önemsemediler. Ama her ikisinede mutluluklar diliyorum. Allah bir yastıkta mutlu ve sağlıklı kocatsın. İkisinin gözü birbirlerinden başkasını görmesin.

Şimdilik kaçar ben, öptüm sizi

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder