29.7.10

olympos yolcusu

Yarın olymposa gidiyorum. Yine yohomm pazara kadar. Herkes toplanacak yarın babaannenin evinde öle tatil için falan değil. Birinin hesabını keseceğiz. Şaka tabi öle asmaca kesmece değil. Ama infaz emride verilmesin istemezdim değil. Sandığınız gibi kötü biri değilim aslında ama intikam doluyum, öfkeliyim.

Pazar günü belki mustakbel eşimde gelecek akşam birlikte döneriz. Eğer proje çizmesi bitmezse gelemez tabi o. O zman abla kardeş tıpış tıpış döneceğiz otobüsle...

Eminim bir çok kişi olymposu tanıyordur ama ben bir yerlisi olarak size ayrıca tanıtayım daha sonra, sözüm olsun. İşlerimi yoluna koyunca, daha doğrusu hayatımı yoluna koyunca dicektim. YArın nette girermiyim bilmiyorum gitmede ama olsun yazam size meraklanman bu kızcağız nerede diye.

bye

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder