1.7.10

PTT'Yİ Alkışlıyorum...........

Sanırım o kadar söylenince, PTT benden intikamını almaya çalışıyor. Gönderdiğim kolilerin bir tanesi ortada yok.Hühühühühühhüühü:(

Eve yanlızca 7 kolim ve bavulum ulaşmış....Nerde benim kolimmmmmmmm.....

Hayır üstelik anneme aşağıya bırakıyoruz demişler. O kadar 'yukarı çıkarıyorsunuz değil mi?' diyede sordum. Oysa parayı alıncaya kadar 'evet' dediler. Şimdi ne oldu tabi öküz öldü ortaklık bitti...

Uzayan aramaların ve hararetli konuşmaların sonun da bana: ' Yarına gelebileceğini, eğer gelmez ise Bolu şubesinden barkod numarasını öğrenip nerede olduğunu öğrenebileceğimi söylediler.' Hııııı bir de 'tabi kaçak değilse' deye ekledikten sonra..... Hayır efendim benim kolim kaçmaz o ev kolisidir öle kötü şeyler yapmaz taam mı!!!!!!

Merakla bekliyorum son durumu acaba neler olacak diyerek hala gitmesi gereken onlarca eşyam var..........

Bu arada PTT'yi bu üstün başarılarından dolayı alkışlıyorum :( :(

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder