29.7.10

her şeyi zehir edene

Bu yaz çok farklı başladı benim için. Öncelikle blogun en başını okursanız bile blog açmamım sebebini az çok anlarsınız. Burdan devam eden varsa da ben söyliyim. Ben bu blogu düğün hazırlıklarımla ilgili bir anım olsun die yazıyorum. Ama beklenen herşey umduğunuz gibi devam etmiyor. Bu en güzel hazırlık dönemimde benim hayatımı zehir eden insana sesleniyorum.

Hayatımdan çıkman çok şeyler götürmedi. Bu konuda çok başarılısın son 1 yılda planladığın herşey gerçekten tıkır tıkır işlemiş. Sen bizden koparken bizde senden kopmuşuz. Son olayda da iplerin kopmasıyla da herşey resmileşti.

Sayende hayatta kimseye güvenilmemesi gerektiğini anladım. Ataların söylediği bir çok sözün yaptıklarınla hakkını verdin. Belki bizi zor durumda bıraktığını bizim birşeyler yapamayacağımızı düşünüyor olabilirsin. Ama biz büyüdük,akıllandık. Artık hiçbirşey eskisi gibi değil. Şu saatten sonrada kimseye muhtaç olacağımız yok.

Kendini öncelikle aile sonrada çevrene küçük düşürdüğün için mutlusundur umarım. Çünkü insanın kenidine yaptığını dünya toplansa yapamazmış ki öylede olmadı mı zaten.
Hala senin hayatımızdan çıkmandan dolayı bi kaybımızın olduğunu düşünmüyorum. Ben hayatımda ki en güzel günü yine en güzel şekilde yaşıcam. Sevdiklerim ailem, dostlarım ve arkadaşlarım yanımda olacak, elimi tutacak. Sense sadece..........

Neyse senden daha çok bahsedipte günümü mahvetmeye niyetim yok.
Şunu bil yeter; Tüm gemileri yaktın giderken, dönecek birşeyin kalmadı.

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder