25.7.10

Denedim Biliyorum 1

Denedim biliyoruma üye oldukdan bir süre sonra. İlk ürünler elime ulaştı. Aslında siteye girip yorumlarımı yazmam lazım ama malesef giremiyorum. S.O.S mesajı attım umarım beni duyarlar.

Gelelim Ürünlere ve fotoğraflara

FAİRY ile başlıcak olursak.



Bir çok hanım bulaşık yıkarken daha iyi sonuç alabilmek için sürekli bulaşık süngerine deterjan döker. Çünkü daha iyi köpürmesi yıkanan tabakların ve tencerelerin yağlarından arındığının bir göstergesidir.
Fairy, bulaşık süngerine sürekli deterjan dökmeyi ortadan kaldıracağa benziyor çünkü, bulaşık süngerine döktüğünüz Fairy süngerinizden hemen akıp gitmeyerek bol köüpğü ve temizleme gücü ile yıkadığınız bulaşığın bir an önce temizlenmesini sağlıyor. Bu yönüylede ekonomik olması ön plana çıkıyor. Hem sürekli bulaşıklarınızdan yağın arınması için deterjan döküp yağları kol gücünüzle ovalamanıza hemde sık sık biterek cüzdanınıza delik açmaya niyeti olmayan bir ürün.
Şimdiden bizim mutfaktaki yerini aldı. VE kısa bir sürede bir çok mutfakta hakettiği yeri bulacaktır.




PRİMA'ya gelirsek.




Galiba bu ürün hakkında çok fazla yorum yapamayacağım çünkü aile de ve çevrede küçük yeni doğan bir bebek yok. Keşke olsada bizde sevsek :D

Yeni Denedim Biliyorum Tecrübelerinde görüşmek üzere.......

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder