7.7.10

Ben Geldimmmmmmmm

Zaman geçmek bilmiyor derken, azalttım günleri. Bugün döndüm Düzceden. Artık bir daha ne zman gelirim yada ne zman gelirler bilmiyorum ama güzel 2 gündü benim için. Güne bile gittim kaşla göz arasında.
Artık yarın son koliler yollanıyor. Yine mi PTT diyeceksiniz :D EVET Ptt diyorum Çünkü başka kargoda çalışanlarda da görüştüm onlarda PTT ile göndermemim daha iyi olacağını söylediler. Kaybolur, geç gider ama bizden daha güvenilir dediler. En azından çalışanlar böyle dürüstce cevap verdikleri için onları tebrik ediyorum.
Cuma birkaç işim var çarşıda onlarıda hallettikten sonra,Cumartesi zaten malum kader belirleyici sınav var. Pazar, Tuğba alır bavulunu bu şehirden öğrenciliği son bularak ayrılır. Yüce Rabbim İnşallah sınava girenlerin gönüllerine göre verir.
Tabiki burdan gitmek son bulmuyor tam tersine, farklı bir yoğunluğun içine giriyorum. Sadece fotoğrefalarını gördüğüm evimin kendisini de görücem ve hızlı bir temizlikten sonra alışveriş kısmı başlıcak onlarda tüm ayrıntılarıyla gelicek.
BYE

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder