10.7.10

Bitti

bitti evet evet bitti.... sınav nasıldı derseniz sonuçu bekliyom yorum yapmak istemiyorum... artık siz ne çıkarım yaparsanız :P




Tüm gece üzerimdeki örtüyü sağa sola uçura uçura uyumaya çalıştım. Kalkıp hafif bi kahvaltı yaptıktan sonra sınava gireceğim fakültenin yolunu tuttum.Sabahtan akşama kadar hiç sıvı almadım diyebilirm. Bu nedenle şu anda deli gibi su içiyorum. Sabah ki oturuma herkes girdi tabi yorumlar fazlydı ama benim gözlemim kimse ne iyi ne kötü geçti diyebiliyordu. 3 saat bekledikten ve mayıştıktan sonra 2. oturuma girdik. Asıl süprüz burdaydı birçoğumuz duymadığı terimler karşımızdaydı. Yaptık birşeyler ama bilmiyoruz. Sonuçta bağıl sınav bu herkesin performansı sonuçu belli olacak.






Ve 5'ten buyana sürekli tel ile konuşuyorum. Dedim ki insanların sevenlerin olması ne güzelmiş. Birisinin seni arayıp sorması, senin duygularını paylaşması anlatılamaz bir duygu:D




Şimdi ise bavulumu hazırlamam lazım. Ama hiç hazırlayasım yok. Kaç günün stresini (9 ay) ve yogunluğunu yaşıyorum. Artık sabah erken kalkıp hallederim.




Yarın 14:15'te otobüsüm kalkıyor.


Sonra Havaş ile Esenboğa' ya geçicem. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 20:10 Antalya :D

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder