2.8.10

yapacak o kadar çok şey var kii

Nereden, nasıl başlayacağımı inanın bilmiyorum. En başından başlama fırsatım olsaydı bu hazırlıklara ilk önce denize girerek başlardım. Antalya gibi biryerde yaşıyorum ama hala ayağımı suya sokmuşluğum yok. Milletin 81 ilden tatile geldiği şehirde ben malesef sorunlarla boğuşuyorum.

Yapmam gerkenlere gelirse:
1. Evin iç temizliği bitmedi.
2. Ev için alınacak o kadar çok şey varki o ayrı bir listeye girer.
3. Perdeciyi hala çağırmadım.
4. Alınan duvar kağıtları yapışacak.
5. İki tane teras var baba gibi yıkanacak.
6. Elektrikci çağırılarak alınan orta avize taktırılacak.
7. Gelinlik modellerine bakılacak.
8. Ayakkabı modellerine bakılacak.
9. Kpss açıklanacak.



bu liste uzar gider.......

Keşke sihirli bir değnek sahibi olsam. Okus pokus veeeee hoppp herşey oluvermiş.


Dün akşam biraz kafa dağtmak nişanlım beni tanıştığımızdan bu yana gittğimiz bir balıkçıya götürdü. Ruhum dinlendi diyebilirim. O suyun sesiyle dedim ki ; tüm sıkıntılarım şu akan suya takılsın ve gitsin, bıraksın beni.

Gittiğimiz yerin resmini aşağı koyuyorum. Eğer Antalya'ya gelir ve Düden Şelalesini görmek isterseniz. Mutlaka Değirmene de uğrayın derim. En azından manzarası için.

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder