17.11.10

Bileklik çalışmalarım


İncik boncuk işim hiç bitmeyecek sanırım benim... Şu aralar bileklikler üzerinde çalışıyorum. Düğün öncesi arkadaşlarıma çeşitli hediyeler hazırlayıp anı olarak vermek istiyorum. Bunların hepsini bir başlık altında toplayıp bir dosya oluşturmalı ve yazmalı değil mi ama önce biraz daha sağdan soldan esinlenmeli, fikir toplamalı ve yaratmalı........



Nasıl hediyeler dersek sanırım küçük bir ipucu verebilirim... Düğüne katıldıklarında ellerine şık bir paket verilecek, bu paketlerde beni hatırlatacak ve düğünde kullanılacak olan şekerdi, mendildi, kınaydı vs. ayrıntılar hep yer alacak. Çevremde çok küçük kız çocuğu olduğu içinde onlarda benden hatıra bir şeyler olsun istiyorum.... İşte yukarda tasarlamaya başladığım ama hala işte budur diyemediğim bileklikler dağıtmak istiyorum......

İçinde neler olacağına dair birtakım objeler belirledim daha sonra bir başlık altında yazarım ama orjinal fikirlerede açığım bu nedenle fikirlerinizi bekliyorum.

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder