13.11.10

Yeni Saçlar

Saçlarımı boyadım bir kaç önce ama ancak bugün kısmet oldu yazmak. Genellikle kendim boyuyorum saçlarımı istediğimden biraz daha koyulaştırmışım ee olucak o kadar değil mi, sonuçta uzmanı değiliz bu işin. Açıkcası çokta dert etmedim zamanla açılacak biliyorum saç rengim, her zamanki gibi....





Saçımın önce ve sonra olan hallerini koydum, pek bir fark yok gibi duruyor ama 4 ton falan daha koyu......
Arayada azcık benden kareler attım =)

Bayram tatiline girdik, sanırım bugün herkes tatil için yollarda yada herhangi bir aktivite ile meşguldur. 9 günü tadını çıkartıyorlardır, ben uzun zamandır evde olduğumdan benim için tatilin bu yıl bir anlamı yok.... Deli misali bana hergün bayram, tatil........

Antalyaya yolu düşen varsa aklınızda olsun, Antalya tezatlıklar şehridir. Sahilde insanları denize giriyor görebilirken, arkanızda tepelerinde kar olan dağlar size el sallar. Aynı gün içinde dört mevsimi yaşayabilirsiniz. Aynı gün içinde karlı tepelerden inip sahilde yüzebilirsiniz. Bugünde öyle hava kapalı yağmur yağacak gibi ama bir sıcak var insanı bunaltan. Bir çok insanın üzerinde tişört var. İşte tam bende bunları yazarken şu anda bir rüzgar çıkageldi. Balkondaki saksıları şöyle bir salladı. Benim söylediklerim de doğrulanmış oldu........ Bavullarınızı hazırlarken söylediklerimi dikkate alırsınız artık, yoksa günah benden gitti.

İşte insanın yapacak birşeyi olmayınca öyle konudan konuya attayıp durur..... Neyse sevgiliyi aramalı ve birşeyler yapmalı............

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder