5.11.10

Bu aralar biraz YOHUUMMMMM

Sınavdan sonra kayıplara karıştım değil mi? =)

Sınav sonuçlarını tekrardan yeniden dört gözle bekliyoruz. Ama samimi olmak gerekirse bu kez çıkacak olumsuzluklara hazırız.... Eğer olumsuzluk çıkarsa alıştığımızdan tepki vermiyoruzdur.

Ben sınava gireceğim için annem geldi, ee havada güzel olunca dedik bir türlü fırsat bulup yapamadığımız büyük kış temizliğini hopppp aradan çıkıversin....



Herşey yıkanınca ev başlı başına dağıldı. Heryer karışık tabi bu arada bırakın post girmeyi bazen pc yi bile açmak istemiyorummm... Uyku problemim bile son buldu. Doktorun aylarca ilaçla tedavi edemediği uyku sorunu, sınava girip çıkınca üstüne birde temizlik serüveni eklenince son buldu. Akşam 23:00 gibi ben yavaş yavaş kaymaya başlıyorum zaten sonrada sabaha kadar bebek gibi uyuyorum. Anlıyacağınız şu aralar içim biraz daha huzurlu daha mutluyum.




Ehh artık son günlerde gelecekle ilgili bazı şeylerde daha da netleşecek. Bizde temizliği yapıp bekleyelim.....



Bu abide bize yardıma geldi, salonu temizliyor şu anda.......... hehehhehehheeh

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder