8.11.10

Bir dost konuşuyor

Yazacak ne kadar çok şey birikmiş .............

Evin temizliğini bitirdik sayılır. Sadece halılar bekleniyor, onlarda yerlerini alınca temizlik tam anlamıyla bitmiş olacak.

Bu kez daha anlamlıydı bizim için temizlik çünkü tüm dolapları döktüğümüzde bu kez daha anlamlı baktık içlerine. Annem 'Bunu sana almıştım almak ister misin?' sorusunu sık sık kullandı. Bende hoşuma gidenleri seçip kendi evime götürmek üzere bir köşeye ayırdım.
İşin komik tarafı annem ben küçükken bir sürü dantel örmüş ama benim onları kullanmak gibi bir niyetim yok. Sandık açıldığında dantelleri görür görmez 'ben bunları istemiyorum' dedim. Birçok şeyi almayan ve anneme kalan ürünler çoğalınca ve annemim onları emek verip ördüğünüde işin içine katarsak, annem bir anda o masum halinden çıktı 'alıcaksın dedim, alıcaksın dedim' diye bana doğru haykırıverdi. İkimizde önce şaşırdık sonra kahkayı koyuverdik. Annem kendini bir anda kaybetmesi görülmeye değerdi. Eee tabi bende tıpış tıpış 'tamam' dedim. Yani alıyorum dantelleri ama kullanmıcam.
Eğer şu anda evlenmek gibi bir niyetiniz yoksa yada yaşınız küçükse ve anneneniz sizin için birşeyler örüp, almak gbi telaşlar içindeyse ayağa kalkın ve onu durdurun. Evet evet hemen şimdi, sonra inanın çok geç olabailir. Çok paralar verilip alınmış birçok eşya öylece yıllarca köşelerde bekledikten sonra istenmeyebiliniyor. Örneğin bir zamanların çok modası olan kristal takımlar alınmış bana ama ben onları gerçekten istemiyorum. Vitrin süslemekten başka bir işede yaradıklarını düşünüyorum zaten. Kaçımız misafirliğe gittiğimizde ev sahibesi bize kristal çay takımlarını çıkarttı. Yada çıkarttıklarında siz ne kadar içiniz rahat içtiniz aman birşey olmasın takımı bozulmasın diye düşünerek. Benim kullanmayacağım, kullandığım zamanda misafirmin rahat edemeyeceği ıvır zıvıra gerek yok benim evimde.....
Zaten yaşınız ilerledikçe zevkleriniz ve beğenileriniz değişiyor. Bir yıl öncesine kadar beğenmediğiniz bir ayrıntı, aksesuar artık beğenileriniz içinde yer alabiliyor. Size bu süreçleri yaşayan birisi olarak verebileceğim en iyi tavsiye. Paraları bir köşeye atın, zamanı gelince herşeyi tıkır tıkır alın....

Bu arada neden hala birileri bizi atamıyor..............

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder