8.11.10

Siparişlerim geldii



Markafoniden geçenlerde sipariş verdiğimi söylemiştim. Onlar biz temizlikle uğraşırken birer birer geldi. Bugünde son olarakda halı elimize ulaştı.

Saati geldiği gün hemen kombinleyip kullandım.Annemim ördüğü pembe merserize kazakla süper oldu. Saatin yapısı jelibon gibi yumuşacık ve ayrıca kokulu silgiler gibide mis gibi kokuyor...




Havluya ise bayıldım, öyle güzel ve canlıki renkleri hemen yere serip prova bile yaptım. Denize gitmek geliyor insanın içinden yüzmek, güneşlenmek..........


Halıda biraz hayal kırıklığı yaşadım açıkcası ben daha büyük birşey hayal etmiştim. Ama resimdeki kadar büyük değilmiş. Ama renkleri, dokusu çok güzel. Hani boy açısından katbetsede renk, doku ve kalite bakımından sınıftan geçiyor. Ayrıca halının kaymaması için banyolarda klozet takımlarında kullanılan yapıdan kullanmışlar.... Bana mantıklı geldi.......




Bir müddet markafoni alışverişi yasağı koyuyorum kendime, bir ayda bu kadar şımarıklık yeter....

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder