1.12.10

Benden Yeni Haberler

Efendim tercihler yapıldı, MEB'e onaylatıldı, iyi dilekler sonrası pazartesi beklenmeye başlandı. Acayip bir stres altındayım, içim kıpır kıpır sığamıyorum bedenime. Bir an önce Açıklansa da bizde hayatımıza yeniden yön vererek devam etsek diye dört gözle bekliyorum.

Tabi bol stres altında iken boş durmadım, baykuşlu yeleğim tam anlamıyla bitti, kullanılmaya hazır. Başta sabahları kalktığımda sırtıma alıım polar sıcak tutar diye düşünürken iş büyüdü büyüdü gayet dışarda da rahatça kullanılabilecek bir yelek oldu.

Yine bu aralar yakamı bırakmayan sıkıntılar var. İnsan ne bulursa yakın çevresinden buluyor, benim durumumda aynen öyle...

Sıkıntı sıkıntı sıkıntı, günleri tek kelime ile özetlersem.....

Yarın misafirlerimiz geliyor birkaç gün bizimle olacakalar, arada sizlere nete girme şansın olursa bildiririm neler oluryor bitiyor....

Son 4,5 gün =(

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder