20.12.10

Bugün ne giydim

Bugün otobüsü kaçırınca ayağımdaki topuklularla koştum. Denizli caddelerini tak tak topuk sesleriyle inlettim. Önde otobüs arkada iki kız koşturduk ama nafile durmadı hıyar ( çok sorry ama kızgınım) gözümüzün içine baka baka bastı gitti. Ehhh ben seni yarın yakalamazmıyım, sana sormazyım. Başka bir araça binip daha kolay binebileceğimiz bir durağa gittik ki o da sağolsun bizi 2 km kadar uzakta indirmiş. Sanırım o topuklular ile bir 3km koşmuşluğum vardır ki; şu anda ayakların su toplamış durumda. Üstelik patladılar siz düşünün artık ağrıyı ve acıyı. Ayakkabıların içinde ayakkabı pedleri vardı üstelik ona rağmen kocaman kocamn sulu yaralarım var. Ama yılmadım başardım zamanında işe varmayı. Acı büyük olunca çıkıp yürümedim koridorlarda ders aralarında bile sınıfta oyalandım.

Tenefüs yapmadım ama ne giydim postu için foto çektim...






Peki neler mi giydik.
Elbise: Defacto
Çizme: Shoetek
Çorap: Penti
Hırka: LCW
Kaban: Miss Poem

0 DEDİLER Kİ .... =):

Yorum Gönder